Undersjøisk tunnel under Romsdalsfjorden - Ingeniørgeologisk analyse med spesiell fokus på strukturgeologi og erfaringar frå nærliggande anlegg
dc.contributor.advisor | Nilsen, Bjørn | |
dc.contributor.author | Bjørkhaug, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2018-11-19T15:01:15Z | |
dc.date.available | 2018-11-19T15:01:15Z | |
dc.date.created | 2017-12-01 | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier | ntnudaim:16167 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2573609 | |
dc.description.abstract | Som ein del av prosjektet ferjefri E39, er det planlagt kryssing av Romsdalsfjorden med undersjøisk tunnel. Tunnelen vil bli ca. 16 km lang, med lågbrekk ved omlag 350 muh. I denne masteroppgåva vil det bli sett på moglege konsekvensar av neotektonikk, bergspenningsforhold og karststrukturar. I tillegg blir det presentert ein ingeniørgeologisk prognose for vanskeleggrad, bergsikring og tetting. Vurderingane er basert på tilgjengeleg litteratur og grunnlagsmateriale, kjerneloggar, materialtestar, erfaringar frå andre anlegg, og numerisk modellering. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.subject | Geologi, Miljø- og geoteknologi | |
dc.title | Undersjøisk tunnel under Romsdalsfjorden - Ingeniørgeologisk analyse med spesiell fokus på strukturgeologi og erfaringar frå nærliggande anlegg | |
dc.type | Master thesis |