dc.contributor.author | Stedøy, Ingvill Merete | |
dc.contributor.author | Borge, Inger Christin | |
dc.contributor.author | Grønmo, Liv Sissel | |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T11:24:16Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T11:24:16Z | |
dc.date.created | 2017-12-13T14:10:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-02-58528-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2480231 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk (NOASP) | nb_NO |
dc.relation.ispartof | Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier. | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Et praksisperspektiv: Bruk av TIMSS Advanced i matematikkundervisningen | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 201-238 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1526879 | |
dc.description.localcode | Copyright (c) 2017 The Authors. This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. | nb_NO |
cristin.unitcode | 194,35,1,0 | |
cristin.unitname | Nasjonalt senter for matematikk i opplæringen | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |