• Den tause kunnskapen i IT-studia 

      Schaathun, Hans Georg (Peer reviewed; Journal article, 2020)
      Michael Polanyi er kjend for omgrepet taus kunnskap. Han viste at me ofte veit meir enn me kan fortelja. Dette ser me tydleg i profesjonsstudia. Studentane treng ein praktisk kompetanse som førelesarane slit med å setja ...
    • Ingeniørdannelse. Kva har danning i teknologifag å gjera? 

      Schaathun, Hans Georg (Peer reviewed; Journal article, 2020)
      Etter rammeplanen for ingeniørfag, er ingeniørdannelse ein viktig del av dataingeniørstudiet. Dette har vore eit utfordrande krav, for kva er eigentleg ingeniørdanning? Der er skrive mykje om danning innanfor didaktikk ...
    • Maskinlæring og studentlæring 

      Schaathun, Hans Georg (Peer reviewed; Journal article, 2022)
    • Programming in Mathematics Education: An Intermediary between the Real-World and the Mathematical Model 

      Brandsæter, Andreas (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      In realistic mathematics education students expand their common sense through guided reinvention, aiming to prevent the dichotomy between what the students experience as real and the associated mathematical model. The ...
    • Smidig epistemologi 

      Schaathun, Hans Georg (Journal article; Peer reviewed, 2021)
      Praktiske fag kan somme tider framstå som ein pariakaste ved universiteta. Vitskapsideala som er utvikla over fleire hundre år inneber at det er like viktig å vita korleis me kan vita, som faktisk å vita. Kunnskap skal ...