"Matematikk er jo så mye liksom" : en kvalitativ undersøkelse til hvordan noen lærere på andre trinn beskriver sin egen undervisning i matematikk og hvordan de vurderer om elevene lærer det de skal
dc.contributor.advisor | Johannesen, Berit, Overå | |
dc.contributor.author | Kvål, Marit Hagen | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T09:07:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T09:07:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2441204 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | "Matematikk er jo så mye liksom" : en kvalitativ undersøkelse til hvordan noen lærere på andre trinn beskriver sin egen undervisning i matematikk og hvordan de vurderer om elevene lærer det de skal | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for psykologi [2896]