dc.contributor.advisor | Kleiberg, Ståle | nb_NO |
dc.contributor.author | Østgårdsgjelten, Lisbeth Bækken | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:07:23Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:07:23Z | |
dc.date.created | 2013-10-15 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 656194 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243656 | |
dc.description.abstract | Oppgaven omhandler musikkens rolle og funksjon i en krisesituasjon, og hvordan dette viser seg gjennom musikk som uttrykk, og musikk som terapi og bearbeiding. Det er tatt utgangspunkt i terrorangrepene mot Oslo og Utøya 22. juli 2011 som case-studie, og menneskers oppfatning av musikkens rolle og funksjon i denne konteksten. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |
dc.subject | musikk | no_NO |
dc.subject | 22. juli 2011 | no_NO |
dc.subject | krisesituasjon | no_NO |
dc.title | Lyden av livet: Musikkens rolle og funksjon i en krisesituasjon | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 147 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |