dc.contributor.advisor | Kleiberg, Ståle | nb_NO |
dc.contributor.author | Sjelmo, Vigdis | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:07:18Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:07:18Z | |
dc.date.created | 2012-02-14 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 501495 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243624 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |
dc.subject | Humanities, Theology | en_GB |
dc.subject | Estetikk | no_NO |
dc.subject | instrumental rock | no_NO |
dc.subject | konseptkunst | no_NO |
dc.subject | performance | no_NO |
dc.subject | performativitet | no_NO |
dc.subject | minimalisme | no_NO |
dc.subject | trommer | no_NO |
dc.subject | gitar | no_NO |
dc.subject | formidling | no_NO |
dc.subject | populærvitenskap | no_NO |
dc.title | Kan strikkemønster være musikk?: Metamusikalske tilblivelser | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 116 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |