dc.contributor.advisor | Oversand, Kjell | nb_NO |
dc.contributor.author | Stebergløkken, Ken R. | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:07:14Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:07:14Z | |
dc.date.created | 2011-08-25 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 436934 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243599 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |
dc.subject | Humanities, Theology | en_GB |
dc.title | Fra bluegrass til newgrass: Konstruksjon av autentisitet og utvikling av nye sjangerdefinisjoner | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 81 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |