Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAune, Vigdisnb_NO
dc.contributor.authorIdsø, Marennb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:06:13Z
dc.date.available2014-12-19T13:06:13Z
dc.date.created2014-02-04nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier693593nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/243354
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskapnb_NO
dc.titleKunsten å møte kapitalen: En undersøkelse av en iscenesatt merkevare, en performativ varehuskultur og teatrale strategiernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber131nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel