Show simple item record

dc.contributor.authorAam, Pålnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:06:07Z
dc.date.available2014-12-19T13:06:07Z
dc.date.created2013-03-07nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier609808nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-4194-6 (trykt utg.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-4195-3 (elektr. utg.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/243334
dc.description.abstractAvhandlinga ser på kva som er typisk for norsk fjernsynsforsking og på korleis denne forskinga kan utviklast vidare. Avhandlinga viser gjennom eit døme, Hypernytt, korleis fjernsynsforsking kan gå frå å vere ein type forsking som først og fremst analyserer og kritiserer formidling med levande bilde, til å bli ein type forsking som også legg fram konstruktive framlegg til korleis formidling med levande bilde kan gjerast på nye og innovative måtar. Ved hjelp av slik forsking kan fjernsynsforskarar vere med på å utvikle praktiske og nye løysingar for formidling med fjernsyn og med levande bilde på nett og ikkje berre kritisere den måten mediebransjen jobbar på. Sjølve Hypernytt-prosjektet handlar om nyheiter formidla med levande bilde. I denne samanheng drøfter avhandlinga kva kritikken mot desse nyheitene er. Hypernytt-prosjektet er eit svar på denne kritikken. I prosjektet blir det ved hjelp av mediedesign utvikla ein metode for å produsere nyheiter med levande bilde ved bruk av ei form for interaktiv video kalla hypervideo. Denne forma for nyheitsformidling blir så prøvd ut og evaluert ved hjelp av vitskaplege metodar. Avhandlinga prøver slik å utvikle metodologien og metodebruken til norsk fjernsynsforsking og også bidra til praktisk kunnskap om nyheiter laga med interaktiv video.nb_NO
dc.description.abstractThe dissertation looks at Norwegian academic television research and how this research can be further developed. The thesis shows through an example, Hypernews, how television research can go from being a type of research that mainly analyzes and criticizes the media industry and journalists, to be a type of research that also puts forward constructive proposals for how communication with video can be done in new and innovative ways. By means of such research television researchers may help to develop practical and innovative solutions for television and video on the web and not just criticize the way the media industry works. The actual Hypernews project is about news made with video. In this regard, the dissertation discusses the criticism of this kind of news. The Hypernews project is a response to this criticism. The project uses media design to developed a way to produce news with video using a form of interactive video called hypervideo. This form of interactive news is then tested and evaluated using scientific methods. The thesis tries to develop the methodology and methods used in Norwegian academic television research and also contribute to the practical knowledge of news made ​​with interactive videonb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskapnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2013:50nb_NO
dc.titleFjernsynsforskaren – frå kritikar til innovatør: Som døme: mediedesign av interaktiv journalistikk med levande bildenb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskapnb_NO
dc.description.degreePhD i estetiske fagnb_NO
dc.description.degreePhD in Humanities and the Artsen_GB


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record