dc.contributor.author | Styve, Per Sigurd Tveitevåg | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:06:06Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:06:06Z | |
dc.date.created | 2013-01-18 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 589554 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-3936-3 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-3937-0 (elektr. utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243330 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:309 | nb_NO |
dc.title | Tidsoppfatningen i renessansens maleri: En studie i forholdet mellom tid som erfaring og visuell representasjon ved inngangen til den moderne epoke | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i estetiske fag | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Humanities and the Arts | en_GB |