dc.contributor.author | Birkvad, Søren | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:05:48Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:05:48Z | |
dc.date.created | 2010-01-21 | nb_NO |
dc.date.issued | 2009 | nb_NO |
dc.identifier | 288630 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-1482-7 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243233 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2009:54 | nb_NO |
dc.title | At ofre sig eller være offer: Et kritisk gensyn med den internationale dokumentarfilms kanon 1930-1960 | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.description.degree | Dr.philos. | nb_NO |
dc.description.degree | Dr.philos. | en_GB |