Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWoods, Ruthnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T11:22:34Z
dc.date.available2014-12-19T11:22:34Z
dc.date.created2012-04-17nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier516238nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3328-6 Electronic (printed ver.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3326-2 Printed (electronic ver.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/231067
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitetnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:32nb_NO
dc.titleShopping with Art: How Art Creates its Role in Public Placesnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for arkitektur og billedkunst, Institutt for byggekunst, form og fargenb_NO
dc.description.degreePhD i arkitekturnb_NO
dc.description.degreePhD in Architectureen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel