• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) by Subject 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Browsing Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) by Subject
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Browsing Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) by Subject "samarbeid"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-5 of 5

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Forvaltning av felles ressurser: En casestudie av regimeeffektivitet i Den nordvest-atlantiske fiskeriorganisasjonen (NAFO) og Den nordøst-atlantiske fiskerikommisjonen (NEAFC) 

      Kristiansen, Magnus Skjelmo (Master thesis, 2013)
    • Hvilke subjektive opplevelser har foreldre og lærere av samarbeid mellom skole og hjem?: En Q-metodologisk studie av samarbeid mellom skole og hjem med fokus på foreldre til barn med ekstra tilretteleggingsbehov og lærerne til disse barna på barnetrinnet i grunnskolen 

      Skålvik, Barbro (Master thesis, 2013)
      The purpose of the thesis is to gain insight into parents and teacher’s subjective views on cooperation between school and home. The study will show if the selection of people, consisting of parents of children with ...
    • Lærerteamet som samarbeidsarena : en kvalitativ studie av læreres samarbeidsoppgaver i team 

      Aas, Kristin (Master thesis, 2015)
      Temaet for denne masteroppgaven er lærernes samarbeid i team. Jeg har gjennom undersøkelsen søkt å finne svar på hvilke arbeidsoppgaver lærerne løser i fellesskap, og hva som påvirker deres prioriteringer. Jeg har også ...
    • To pluss to er lik fire? Yrkesopplæringen i spenningsfeltet mellom skole og bedrift : en kvalitativ undersøkelse av ulike aktørers opplevelse av yrkesopplæringen 

      Mathiassen, Monica (Master thesis, 2016)
      Det overordnede tema for dette prosjektet er hvordan skole og bedrift skaper sammenheng innenfor to pluss to-modellen i yrkesopplæringen, det vil si to år i skole etterfulgt av to år i bedrift. Utgangspunktet for prosjektet ...
    • "Vi gjør jo forskjellige ting, det har litt med hvorfor man har prosjekt sammen å gjøre da" - En studie av opplevelse og forståelse av likeverd i et prosjekt hvor forskere og medforskere som har utviklingshemming forsker sammen 

      Werner, Guro Fiskergård (Master thesis, 2017)
      Denne masteroppgaven søker å belyse hvordan forskere og medforskere ansatt i et forskningsprosjekt opplever og forstår likeverd i deres samarbeid. Videre diskuteres det om begrepet likeverd er meningsfullt for å beskrive ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit