dc.contributor.author | Stadheim, Astrid | |
dc.date.accessioned | 2011-03-03T10:05:52Z | |
dc.date.available | 2011-03-03T10:05:52Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 0806-3176 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144278 | |
dc.description.abstract | Høgskolen i Gjøvik, Avdeling for teknologi, Økonomi og Ledelse, har et fagmiljø som i flere år har jobbet aktivt med fleksibel utdanning. Spesielt siden oppstarten av fleksibel ingeniørutdanning i 2008, har det vært produsert store mengder med digitale læringsobjekter til bruk for både campusstudenter og fleksible ingeniørstudenter. En rekke publikasjoner er skrevet, og med bakgrunn i de erfaringene og de studiene som er gjort, ønsket jeg å se om det var mulig å sammenlikne eksamensresultater før og etter innføring av digitale læringsobjekter for campusstudenter og se om eksamensresultatene er blitt bedre ”etter”.
Hypotesen som jeg ønsket å undersøke var: eksamenskarakterene til campusstudentene er blitt bedre etter at studentene fikk tilgang til digitale læringsobjekter. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Gjøviks rapportserie;2011:02 | |
dc.subject | ingeniørutdanning | en_US |
dc.subject | digitale læringsobjekter | en_US |
dc.title | Tilgang til digitale læringsobjekter for campusstudenter – har det ført til bedre eksamensresultater? | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 23 s. | en_US |