• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på forfatter 
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
  •   Hjem
  • Blar i på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i NTNU Open på forfatter "Aarsand, Liselott"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-11 av 11

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • "Alt dette fra dataspill tar man jo med seg" En kvalitativ studie om hvordan læring fra å spille dataspill kan brukes i arbeidsliv og utdanning 

      Rasmussen, Lian, Christian (Master thesis, 2021)
      Livslang læring er et begrep som viser til at alle inntrykk og situasjoner man møter bidrar til en kontinuerlig læringsprosess gjennom hele livsløpet. Gjennom økt interesse for dataspill, også kalt videospill, som en ...
    • Balancing freedom and commitment - making higher education matter to working life 

      Aarsand, Liselott; Håland, Erna (Journal article; Peer reviewed, 2015)
      I dagens debatt innenfor høyere utdanning er sammenhengen mellom utdanning og arbeidsliv et stadig tilbakevendende tema. I denne artikkelen utforsker vi dette samspillet basert på intervjuer med studenter på et tverrfaglig ...
    • Challenging Spaces: Liminal Positions and Knowledge Relations in Dynamic Research Partnerships 

      Wallin, Patric; Aarsand, Liselott (Journal article; Peer reviewed, 2019)
      This article draws upon concepts of liminality and Third Space to explore what happens when undergraduate students become research partners and illustrates how various positions emerge, change, and fluctuate within the ...
    • Diskurser i psykisk helsevern: En analyse av hvordan selvbestemmelse og tvang kommuniseres i psykisk helsevern 

      Rø, Marit (Master thesis, 2012)
    • Et vindu til verden? 

      Sanna, Camilla (Master thesis, 2020)
      Globalisering har bidratt til økt mangfold, hybridisering av identitet og kulturell tilhørighet, så vel som at media har blitt en viktig arena for voksnes læring. Samtidig framstår det som at det er vanskelig å gjenkjenne ...
    • Hva skal til for å bli ansatt i dag? 

      Miller, Anastasiya (Master thesis, 2020)
      Denne studien har som formål å danne et bilde av hvem som er ansettbar i år 2020. Innholdsanalyse blir brukt som metode i denne studien og gjennom analyse av 70 stillingsannonser innen ulike yrkesgrupper blir det funnet ...
    • Klok av Skam? En kvalitativ studie av voksnes læringserfaringer gjennom å se på TV-serien Skam 

      Vik, Jannike (Master thesis, 2017)
      Livslang læring innebærer at vi lærer gjennom hele livet, på forskjellige måter og på ulike arenaer. For eksempel kan det å se på TV være en læringskontekst som kan fremme både transformativ læring og identitetsutvikling. ...
    • Mellom videreutdanning og arbeidshverdag : betydningen av deltakelse i videreutdanning for topptrenere og deres trenerhverdag 

      Våbenø, Angela Pirnbaum (Master thesis, 2016)
      Etter- og videreutdanning er institusjonaliserte former av oppgradering av kunnskap og kompetanse som retter seg mot voksne. Sektoren er i sterk vekst i Norge, ikke minst på grunn av samfunnets kontinuerlige behov for å ...
    • Nykommeres reise : pedagogiske lederes baner inn i barnehagens praksiser 

      Ramberg, Kaisa (Master thesis, 2015)
      Denne masteroppgavens formål er å få økt innsikt i nyutdannedes møte med arbeidslivet og baserer seg på følgende problemstilling: Hvordan opplever nyutdannede pedagogiske ledere å ta del i barnehagens praksiser? Det ...
    • Parental self-work: governing enactments in family life 

      Aarsand, Liselott (Journal article; Peer reviewed, 2014)
      Discourses on lifelong and lifewide learning portray everyday life as a pedagogical space where requirements for how to preferably improve oneself through learning are highly significant. Drawing upon the notion of ...
    • When coaching flows into leadership: A phenomenological-hermeneutic study of leaders' lived experience of coaching leadership 

      Roald, Gunhild Marie (Doctoral theses at NTNU;2016:345, Doctoral thesis, 2016)
      Coaching leadership is a relatively young field of research (Hagen, 2012), where particularly the leader perspective has been scarcely investigated (Ellinger et al., 2014). The purpose of the study is to explore leaders’ ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit