Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTjora, Aksel
dc.contributor.authorOsmundsen, Pernille Svartveit
dc.date.accessioned2024-07-24T17:20:03Z
dc.date.available2024-07-24T17:20:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.ntnu:inspera:187582943:98348736
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3143128
dc.description.abstractNorske bønder har stadig færre kollegaer rundt seg, samstundes som digitaliseringa gjer det lettare enn nokon gong å nå ut til kvarandre. Facebook-gruppa «Nettverk for kvinnelige bønder» er eit av mange digitale nettverk der bønder kan nå ut til kollegaer og innhente fagleg informasjon. Gruppa står i ein spesiell posisjon ved å ekskludere mannlege bønder og har klart i stor grad å unngå netthets. Denne oppgåva bruker 10 kvalitative djupneintervju med informantar tett på tema for å svare på kvifor kvinnelege bønder tek i bruk «Nettverk for kvinnelige bønder». Uses and Gratification-teorien blir brukt som teoretisk innfallsvinkel for å identifisere dei tre overordna behova; 1) Informasjon, 2) Personleg identitet og 3) Fellesskap og interaksjon. Identifiseringa med fellesskapet og kommunikasjonen i gruppa trer fram som avgjerande faktorar for kvifor informantane opplev at behova blir tilfredsstilt. Dei tilfredsstilte behova blir analysert i lys av teori og tidlegare forsking knytt til fellesskap og sosiale media.
dc.description.abstractNorwegian farmers have fewer colleagues around them than before. At the same time digitalization makes it easier than ever to reach out to other farmers. The Facebook group "Nettverk for kvinnelige bønder" is one of many digital networks where one can connect with and obtain professional information from other farmers. The group holds a special position by excluding male farmers and has largely managed to avoid online trolling. Through in-depth interviews with 10 informants close to the topic, this thesis seeks to answer why female farmers choose to participate in "Nettverk for kvinnelige bønder". Using the Uses and Gratification theory as a theoretical approach, the three overarching needs were identified: 1) Information, 2) Personal identity, and 3) Community and interaction. Identification with the community and communication within the group emerge as crucial factors for why the informants feel that their needs are being met. The satisfied needs are analyzed in light of theory and previous research related to community and social media.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleRåd frå «nokon som har støvlane på» -Ein studie av motivasjonen for å bruke Facebook-gruppa «Nettverk for kvinnelige bønder»
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel