Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorØstvik, Jørn
dc.contributor.authorRotvold, Maria
dc.date.accessioned2019-08-24T14:02:31Z
dc.date.available2019-08-24T14:02:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610644
dc.description.abstractPå bakgrunn av anvendt litteratur i denne studien, vil jeg si at en vernepleier kan fungere som et ledd mellom elev, foreldre og lærer i arbeid med elever som viser atferdsvansker. Gjennom et godt tilrettelagt samarbeid for og med eleven, vil alle parter ha en følelse av å bli sett, hørt og inkludert i arbeidet. Vernepleieren kan anvende GAVE i samarbeid med elev, foreldre og foresatte, og sammen vil de kunne lage tiltak og mål som fører til en positiv endring og en mulig måloppnåelse for eleven som viser atferdsvansker.
dc.description.abstractOn the basis of applied literature in this study, I would say that a social worker can act as a link between the pupil, parents and teacher in work with pupils´that shows behavioral problems. Through a well-organized collaboration, for and with the pupil, everyone will have a sense of being seen, heard and included in the work. The social worker can use GAVE in collaboration with the pupil, parents and teacher, and together those will be able to make measures and goals that can lead to a positive change and goal achievement for the pupil who shows behavioral problems.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleVernepleierens rolle i arbeid med elever som viser atferdsvansker
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel