Kildekritikk og literacy - En studie av historielæreres utfordringer i arbeidet med kildekritikk i undervisningen
dc.contributor.advisor | Hatlen, Jan Frode | |
dc.contributor.author | Nornes, Trine | |
dc.date.accessioned | 2017-09-18T13:58:44Z | |
dc.date.available | 2017-09-18T13:58:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2455231 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | historiedidaktikk, didaktikk, kildekritikk, literacy, historical literacy, danning, undervisning, multiple tekster, historie, dannelse | nb_NO |
dc.title | Kildekritikk og literacy - En studie av historielæreres utfordringer i arbeidet med kildekritikk i undervisningen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Historie: 070::Annen historie: 089 | nb_NO |