Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLevang, Lisbeth Elvira
dc.date.accessioned2017-03-17T08:38:15Z
dc.date.available2017-03-17T08:38:15Z
dc.date.created2016-12-14T15:28:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn9788291100128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2434462
dc.description.abstractRapporten er skrevet på bakgrunn av en følgestudie av prosjektil (prosjekt innovativ lektorutdanning), der jeg gjennomførte 15 kvalitative intervjuer med vitenskapelig ansatte som hadde en tilknytning til prosjektet. Prosjektil var på den ene siden ment å være en løsning på kollisjonene som oppstod mellom praksis og undervisning på campus i 5. semester av lektorutdanningen. På den andre siden ønsket prosjektet å legge til rette for utvikling av nye og innovative emner og skape et felles nettverk mellom deltakerne.Resultatene i rapporten er strukturert inn i fem delkapitler; digital literacy, studentaktiv læring, utfordringer, motivasjon, innstilling til bruk av teknologi i undervisning og ringvirkninger av prosjektil.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for språk og litteraturnb_NO
dc.titleEn kvalitativ følgestudie av PROSJEKTILnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber40nb_NO
dc.identifier.cristin1412866
cristin.unitcode194,67,25,0
cristin.unitnameInstitutt for sosiologi og statsvitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel