Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKrokan, Arne
dc.contributor.editorBarland, Jens
dc.date.accessioned2016-09-06T13:16:02Z
dc.date.accessioned2016-09-07T07:15:11Z
dc.date.available2016-09-06T13:16:02Z
dc.date.available2016-09-07T07:15:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationBarland, Jens [Eds.] Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis. p. 53-97, Cappelen Damm Akademisk, 2016nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-02-53049-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2404796
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.relation.urihttp://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/view/5/8/40-1
dc.rightsNavngivelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/*
dc.titleInnholdsmarkedsføring og forretningsmodellernb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewed
dc.date.updated2016-09-06T13:16:02Z
dc.identifier.cristin1372345
dc.description.localcode© Jens Barland, Tor Bang, Arne Krokan og Monica Viken 2016. Verket utgis Open Access under betingelsene i Creative Commons-lisensen CC-BY 4.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 3.0 Norge