dc.contributor.author | Nåmdal, Torill Møen | |
dc.date.accessioned | 2015-11-16T09:48:14Z | |
dc.date.available | 2015-11-16T09:48:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2360385 | |
dc.description.abstract | Dette kasusstudiet undersøkjer korleis ny relasjonell erfaring gjennom tidsavgrensa
intersubjektiv terapi for born (TIB) kan føre til ei utvikling av eit barns sjølvoppleving og
emosjonell tydelegheit. Kasuset inngår i eit større forskingsprosjekt av born med
internaliserande vanskar, kalla ”Objektive endringsmål i psykoterapi med barn.”
Terapimetoden som er brukt i kasuset fokuserer på barnets eigne opplevingsuttrykk og
sjølvutviklingsbehov. Sentrale element i terapien er intersubjektive samspel beståande viktige element som affektiv inntoning, leik og foreldrearbeid. Resultatet av terapien viser seg i ei endring i affektbevisstheit. Dette vert illustrert ved hjelp av eit før-og etter
affektbevisstheitsintervju. Etter enda terapi kunne ein sjå tydelege endringar hjå barnet ved færre symptomer, større emosjonell tydelegheit og større variasjon og fleksibilitet i
emosjonelle uttrykk. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | Jenta som ikkje hadde plass til seg sjølv : eit kasuistisk studie om korleis emosjonell tydelegheit og sjølvoppleving kan styrkast gjennom intersubjektiv tidsavgrensa terapi for born | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Psychology: 260 | nb_NO |