Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNåmdal, Torill Møen
dc.date.accessioned2015-11-16T09:48:14Z
dc.date.available2015-11-16T09:48:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2360385
dc.description.abstractDette kasusstudiet undersøkjer korleis ny relasjonell erfaring gjennom tidsavgrensa intersubjektiv terapi for born (TIB) kan føre til ei utvikling av eit barns sjølvoppleving og emosjonell tydelegheit. Kasuset inngår i eit større forskingsprosjekt av born med internaliserande vanskar, kalla ”Objektive endringsmål i psykoterapi med barn.” Terapimetoden som er brukt i kasuset fokuserer på barnets eigne opplevingsuttrykk og sjølvutviklingsbehov. Sentrale element i terapien er intersubjektive samspel beståande viktige element som affektiv inntoning, leik og foreldrearbeid. Resultatet av terapien viser seg i ei endring i affektbevisstheit. Dette vert illustrert ved hjelp av eit før-og etter affektbevisstheitsintervju. Etter enda terapi kunne ein sjå tydelege endringar hjå barnet ved færre symptomer, større emosjonell tydelegheit og større variasjon og fleksibilitet i emosjonelle uttrykk.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.titleJenta som ikkje hadde plass til seg sjølv : eit kasuistisk studie om korleis emosjonell tydelegheit og sjølvoppleving kan styrkast gjennom intersubjektiv tidsavgrensa terapi for bornnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Psychology: 260nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel