• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord "marketing campaigns"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-1 av 1

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Bedrifters samfunnsansvar : hvordan opplever forbrukerne bedrifters samfunnsansvar? 

      Sandnæs, Ida Mathilde (Master thesis, 2017)
      The purpose of this paper is to look at corporate social responsibility (CSR). My thesis examines marketing campaigns which communicates social responsibility, specifically how consumers experience such campaigns. The paper ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit