• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord "identitet"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-5 av 5

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • At dei veit dei kan komme heim her : ei hermeneutisk-fenomenologisk studie av tre tilsette ved barnevernsinstitusjonar, og korleis dei arbeider for å legge til rette for tilhøyr og tryggleik hjå ungdom i kvardagen 

      Bårtvedt, Sindre Tveisme (Master thesis, 2016)
      Hensikta med denne studien er å sette søkelys på korleis arbeidet med å legge til rette for tilhøyr og tryggleik i kvardagen til ungdom som bur i institusjon i regi av barnevernet vert gjennomført. Fokus ligg på korleis ...
    • "En kan ikke være best i alt" : en kvalitativ fokusgruppestudie med ungdommer og fagpersoner sine tanker om hva som bidrar til gode psykososiale miljø for ungdom 

      Hestmo, Tone Sofie (Master thesis, 2015)
      Ungdomstiden er en fase hvor det skjer mye i løpet av kort tid. Ungdom opplever kroppslige endringer, de skal takle overgangen fra grunnskole til videregående, eller finne andre veier om skole ikke er alternativet. Det er ...
    • Innvandring og identitet: Å leve i to verdener 

      Istad, Siw-Janne (Master thesis, 2010)
    • Innvandring og identitet: Å leve i to verdener 

      Istad, Siw-Janne (Master thesis, 2010)
    • Oppfølgingstjenesten og videregående opplæring i konstruksjoner av identiteter for ungdom : en kvalitativ studie av oppfølgingstjenesteveiledere i Trøndelag 

      Langø, Camilla Charlotte (Master thesis, 2016)
      Nittiåtte prosent av alle ungdommer i Norge begynner i den videregående skole samme år som de avslutter 10. klassen, og en andel på ca. 30 prosent av disse ungdommene avbryter og gjennomfører ikke videregående opplæringen ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit