• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord "Q-metode"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-3 av 3

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Hvilke subjektive opplevelser har foreldre og lærere av samarbeid mellom skole og hjem?: En Q-metodologisk studie av samarbeid mellom skole og hjem med fokus på foreldre til barn med ekstra tilretteleggingsbehov og lærerne til disse barna på barnetrinnet i grunnskolen 

      Skålvik, Barbro (Master thesis, 2013)
      The purpose of the thesis is to gain insight into parents and teacher’s subjective views on cooperation between school and home. The study will show if the selection of people, consisting of parents of children with ...
    • Kommunikasjon på arbeidsstaden: Ein studie av opplevinga av kommunikasjonen i ein skuleorganiasjon 

      Eide, Monica Dahl (Master thesis, 2013)
      In this masters thesis you can read more about my scientific project on the subject «communication at work». In the thesis I have tried to answer this question: “How do you experience communication at work?” I have used ...
    • The personal in the professional: A Q-methodological study of the students’ subjective experience of how Experts in Teamwork facilitates the development of personal competence 

      Dahl, Lene Røsok (Master thesis, 2012)
      The purpose of this study has been to explore students’ subjective experience of learning and development in Experts in Teamwork (EiT), with a focus on personal competence. The basis for the study has been the question of ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit