Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på emneord "Master i Voksnes læring"
Viser treff 1-3 av 3
-
«Å ta steget videre» - En kvalitativ studie om hvilke læringsmuligheter som kan komme til uttrykk i kommenterede egenkjøring i trafikklærerutdanningen
(Master thesis, 2018)Problemstillingen for denne kvalitative studie er hvilke læringsmuligheter som kommer til uttrykk i metoden kommenterende egenkjøring i trafikklærerutdanningen. Analysen viser 16 ulike læringsmuligheter for metoden ... -
En kvalitativ studie av hvordan studieveiledere ved et norsk universitet opplever egne muligheter og vilkår for læring og utvikling på arbeidsplassen
(Master thesis, 2018)Dagens samfunn utvikler seg i raskt tempo, og en konsekvens av dette er at nyutdannede ikke lenger er ferdig utlært. Dette har ført til at arbeidsplassen har overtatt noen av utdanningsinstitusjonens oppgaver, som læring ... -
''Ungdom har mye spørsmål, de er frittalende, jeg må finne denne kunnskapen'' - En kvalitativ studie av hvordan voksne minoritetsspråklige elever opplever opplæringen i ordinær videregående skole
(Master thesis, 2018)Mange av innvandrerne som kommer til Norge, kommer hit uten fullført utdanning. Noen har utdanning fra hjemlandet som ikke er relevant for å få arbeid i Norge. Flere velger derfor å ta videregående opplæring, og noen velger ...