Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUlvestad, Ingunn
dc.contributor.authorSmedhaugen, Ida
dc.contributor.authorPaulseth, Vegard
dc.contributor.authorSommerstad, Morten
dc.contributor.authorStjern, Torill
dc.contributor.authorHedelin, Birgitta
dc.date.accessioned2010-06-14T07:04:10Z
dc.date.available2010-06-14T07:04:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1890‐520X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144268
dc.description.abstractI en konkretisering av søknadsfokus for søknad om midler til samarbeidsprosjektene 2009 utarbeidet av dekan ved Høgskolen i Gjøvik spesifiseres bl.a. noen grunnleggende krav til bruken av midlene: ”Det skal være et fellesprosjekt mellom høgskole og minst ett praksissted, det skal knyttes til praksisundervisning/kunnskapsbasert praksis, prosjektene må ha potensialer til å styrke praksisundervisningen utover praksisperioden.” Aktuelle prosjekt kan være tiltak som handler om å styrke kunnskapsbasert praksis i det pasientrettede arbeidet. I handlingsplanen for sykehuset Innlandet lyder visjonen: ”Sykehuset Innlandet skal være best i landet på kunnskapsbasert praksis”. (Handlingsplan for kunnskapsbasert praksis i SI, 2008)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Gjøviks rapportserie;2010:07
dc.subjectkunnskapsbasertpraksisen_US
dc.subjectstudentveiledningenen_US
dc.subjectpsykiatrien_US
dc.titleKunnskapsbasert praksis som fokus i studentveiledningen i psykiatrien. Del 1en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en_US
dc.source.pagenumber28en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel