dc.contributor.author | Ulvestad, Ingunn | |
dc.contributor.author | Smedhaugen, Ida | |
dc.contributor.author | Paulseth, Vegard | |
dc.contributor.author | Sommerstad, Morten | |
dc.contributor.author | Stjern, Torill | |
dc.contributor.author | Hedelin, Birgitta | |
dc.date.accessioned | 2010-06-14T07:04:10Z | |
dc.date.available | 2010-06-14T07:04:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1890‐520X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/144268 | |
dc.description.abstract | I en konkretisering av søknadsfokus for søknad om midler til samarbeidsprosjektene 2009 utarbeidet av dekan ved Høgskolen i Gjøvik spesifiseres bl.a. noen grunnleggende krav til bruken av midlene: ”Det skal være et fellesprosjekt mellom høgskole og minst ett praksissted, det skal knyttes til praksisundervisning/kunnskapsbasert praksis, prosjektene må ha potensialer til å styrke praksisundervisningen utover praksisperioden.” Aktuelle prosjekt kan være tiltak som handler om å styrke kunnskapsbasert praksis i det pasientrettede arbeidet. I handlingsplanen for sykehuset Innlandet lyder visjonen: ”Sykehuset Innlandet skal være best i landet på kunnskapsbasert praksis”. (Handlingsplan for kunnskapsbasert praksis i SI, 2008) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Gjøviks rapportserie;2010:07 | |
dc.subject | kunnskapsbasertpraksis | en_US |
dc.subject | studentveiledningen | en_US |
dc.subject | psykiatri | en_US |
dc.title | Kunnskapsbasert praksis som fokus i studentveiledningen i psykiatrien. Del 1 | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 28 | en_US |