Blar i NTNU Open på emneord "E-handel"
Viser treff 1-4 av 4
-
E-handelens innvirkning på kvinners forbrukeratferd
(Bachelor thesis, 2016)I denne bacheloroppgaven har vi undersøkt hvordan den økende interessen for e-handel har påvirket kleshandelen til kvinner mellom 18 og 35 år. For å ha muligheten til å svare på vår problemstilling på en ryddig og oversiktlig ... -
E-handelens påvirkning på Nilson Groups konkurranseevne
(Bachelor thesis, 2015)Hensikten med denne oppgaven var å undersøke hvordan utviklingen av e- handel påvirker Nilson Group, og hvordan de må tilpasse strategi og konsept for å være konkurransedyktige i et raskt skiftende marked. Vi var spesielt ... -
Mersalg i fysiske butikker og nettbutikker
(Bachelor thesis, 2016)Hensikten med denne oppgaven var å finne ut om en selger i en fysisk butikk kan påvirke til større og flere salg i forhold til en nettbutikk. Hos en fysisk butikk har vi en fysisk selger som viser kunden ulike produkter ... -
Nespresso
(Bachelor thesis, 2016)Hensikten med denne oppgaven er å se hvilken utfordringer Nespresso vil møte på veien fra e-handel og til utviklingen av flere distribusjonskanaler. Vi synes det ville være interessant å se nærmere på hvilke alternativer ...