• E-handelens innvirkning på kvinners forbrukeratferd 

      Ericsson, Amanda Jullum; Gorska, Adriana Teresa; Henden, Sofie (Bachelor thesis, 2016)
      I denne bacheloroppgaven har vi undersøkt hvordan den økende interessen for e-handel har påvirket kleshandelen til kvinner mellom 18 og 35 år. For å ha muligheten til å svare på vår problemstilling på en ryddig og oversiktlig ...
    • E-handelens påvirkning på Nilson Groups konkurranseevne 

      Raudi, Ruth Iren; Mjånes, Helene Lie; Teigaas, Lise Garshol (Bachelor thesis, 2015)
      Hensikten med denne oppgaven var å undersøke hvordan utviklingen av e- handel påvirker Nilson Group, og hvordan de må tilpasse strategi og konsept for å være konkurransedyktige i et raskt skiftende marked. Vi var spesielt ...
    • Mersalg i fysiske butikker og nettbutikker 

      Lundbø, Helene; Berge, Maria Bigset (Bachelor thesis, 2016)
      Hensikten med denne oppgaven var å finne ut om en selger i en fysisk butikk kan påvirke til større og flere salg i forhold til en nettbutikk. Hos en fysisk butikk har vi en fysisk selger som viser kunden ulike produkter ...
    • Nespresso 

      Pedersen, Ina Valdal; Moen, Maria Alejandra (Bachelor thesis, 2016)
      Hensikten med denne oppgaven er å se hvilken utfordringer Nespresso vil møte på veien fra e-handel og til utviklingen av flere distribusjonskanaler. Vi synes det ville være interessant å se nærmere på hvilke alternativer ...