• Elektronisk word-of-mouth markedsføring og dens påvirkning på restaurantavgjørelser 

      Førde, Elisabeth Berg; Kirkaune, Ronja Østerfeldt (Bachelor thesis, 2017)
      Tiden vi lever i nå blir ofte omtalt som informasjonsalderen. Det eksisterer overveldende mengder med informasjon, noe som gjør elektronisk word-of-mouth til en nødvendig tidsbesparer (Silverman 2001). Når det gjelder ...
    • Forbrukeres betalingsvillighet for miljøvennlige produkter - en repliserings- og utvidelsesstudie i fergebransjen 

      Hagen, Maren Fjelldal; Lund, Emma Adele Larsen (Bachelor thesis, 2020)
      Formålet med denne studien er å undersøke forbrukeres betalingsvillighet for miljøvennlige og bærekraftige produkter. Studien til González-Rodríguez, Díaz-Fernández og Font (2019), som tester miljøeffekter på betalingsvillighet ...
    • Sponsing på blogg 

      Hatleid, Janicke Strømskag; Monsen, Cathrine Bjerke; Ylving, Elisabeth Brox; Bugge, Helene Bølset (Bachelor thesis, 2017)
      Oppgavens tema kom vi frem til på grunn av vår interesse for utviklingen av bloggens bruksområde. Vi ville med dette se på hvordan sponsing kan ha innvirkning på bloggleserens opplevelse. Det er spennende å se hvordan ...