Browsing NTNU Open by Author "Frostad, Per"
Now showing items 101-103 of 103
-
Utfordringer knyttet til sosial samhandling hos barn med cerebral synshemning: En kvalitativ undersøkelse om hvorvidt spesielle særtrekk ved CVI kan komplisere sosial samhandling med jevnaldrende
Movik, Sissel (Master thesis, 2012)Denne masteroppgaven fokuserer på særtrekk eller vanskeområder ved CVI som kan komplisere sosial samhandling med jevnaldrende. Utgangspunktet for undersøkelsen har vært en antagelse om at noen særtrekk som kan vise seg ved ... -
Vis og fortell hvordan du tenker: Et kasusstudium av hvordan en lærer arbeider for å støtte og videreutvikle elevenes tenkning og tallforståelse
Valle, Marit (Master thesis, 2011) -
Økt tallforståelse gjennom fokus på strukturerte mengder?: Et kvasi-eksperiment med tre elever i tredje klasse
Ervik, Elisa Ljøkjell (Master thesis, 2014)