Blar i NTNU Open på forfatter "Solberg, Emma"
-
“Når jeg krangler med noen, så snakker jeg med læreren min.” - En kvalitativ studie om elevers erfaringer med inkludering og ekskludering i skolen, og lærerens rolle i inkluderingsarbeid.
Bredal-Thorsen, Mona; Solberg, Emma (Master thesis, 2022)Temaet for denne studien er elevers erfaringer med inkludering (og ekskludering), og lærer-elev-relasjonens betydning for inkludering. Masteroppgaven er skrevet innenfor rammene av et samarbeidsprosjekt mellom Institutt ... -
“Når jeg krangler med noen, så snakker jeg med læreren min.” - En kvalitativ studie om elevers erfaringer med inkludering og ekskludering i skolen, og lærerens rolle i inkluderingsarbeid.
Bredal-Thorsen, Mona; Solberg, Emma (Master thesis, 2022)Temaet for denne studien er elevers erfaringer med inkludering (og ekskludering), og lærer-elev-relasjonens betydning for inkludering. Masteroppgaven er skrevet innenfor rammene av et samarbeidsprosjekt mellom Institutt ...