Browsing NTNU Open by Author "Pasquine, Mark"
Now showing items 21-23 of 23
-
The Readiness of the Norwegian Maritime Industry for Implementation of Marketing Automation: A multiple case study of four international maritime equipment suppliers in Møre & Romsdal
Brungot, Katherine Lindsay; Måseidvåg, Marcus Vestnes (Master thesis, 2021)Gjennom ny teknologi har markedsføring endret seg til å bli heldigital, og selskaper må innføre nye digitale markedsføringsverktøy for å være konkurransedyktige. Et digitalt markedsførings verktøy som i det siste har mottatt ... -
Using Eco-labels to Drive Environmentally Conscious Product Purchases in Developed and Developing Countries
Kachurovska, Elena; Desy, I Gusti Agung (Master thesis, 2020)Purpose: The growing interest in environmental issues makes businesses starting to incorporate a label to emphasize that their product is eco-friendly. This label is often called an eco-label. From the business point of ... -
“You might also like” -The technological consumers understanding of transparent AI
Haugstulen, Emilie Kristin (Master thesis, 2021)Kunstig intelligens begynner å bli et viktig verktøy i digital markedsføring brukt av markedsførere for å påvirke forbrukerne i en online beslutningsprosess. Anbefalingsalgoritmer kan gi forbrukerne bedre produkter for å ...