• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hvordan hjelpe elevene med økt tilstedeværelse

Skjølberg, Oda
Bachelor thesis
Thumbnail
URI
https://hdl.handle.net/11250/3204231
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for datateknologi og informatikk [7453]
Description
Full text not available
Abstract
I løpet av dette prosjektet har jeg tatt tak i oppgaven om å lage en mobilapplika-

sjon som skal forenkle den prosessen som miljøpedagog ved Storhamar VgS går

gjennom for å tilby støtte til elever som av ulike grunner sliter i møte med skole-

gang. Rapporten beskriver de forskjellige stegene i utviklingsprosessen, samt gir

et raskt overblikk over den endelige løsningen levert til oppdragsgiverne ved endt

bacheloroppgave.
 
For this project, I was given the task of simplifying the manual interaction and

process performed by the product owner that aims to offer support to students

of Storhamar VgS who, for various reasons, struggle with attendance. During this

bachelor thesis, we will be exploring the development process, as well as taking

a brief look at the actual end results delivered to the product owners come the

project due date.
 
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit