Digital Membership Solution
Johnsen, Jørgen Aleksander Moen; Kindlien, Christopher Andreas; Lawal, Omotayo Farouk; Mzafar, Ahmad Masoud
Bachelor thesis
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3138727Utgivelsesdato
2024Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Fyrverkeriet Ungdomshus har lenge hatt problemer med urolige medlemmer og vanskeligheter med å holde oversikt over hvem som er tilstede på klubbhuset. Som et resultat ønsket de en digital medlemsordning som kan løse disse problemene.
Løsningen de ønsket heter Gnist, som er en webapplikasjon som kan brukes på de fleste skjermer. Dette lar brukerne registrere sine besøk og oppnå nivåer, som kan gi belønninger for god oppførsel. Denne appen kan også gi informasjon om aktiviteter til brukerne, noe som muliggjør smidigere kommunikasjon mellom ansatte og medlemmer. Videre viser den tydelig hvem som ikke er tillatt på klubbhuset på grunn av dårlig oppførsel.
I denne rapporten vil vi beskrive hvordan vi har utviklet denne applikasjonen, fra hvilke teknologier som er brukt til hvordan vi løste utfordringene og problemene som oppsto under utviklingen. Fyrverkeriet Ungdomshus have for a long time had issues with unruly members and difficulties keeping track of who is present at their club house. As a result, they wanted a digital membership application that would solve these issues.
The solution they wanted is called Gnist, which is a membership web application that can be used on most screens. This allows users to register their visits and obtain levels, which can give rewards for good behaviour. This app can also give information about activities to the users, which allows for smoother communication between the employees and the members. Furthermore, it shows clearly who is not allowed at the club house due to bad behaviour.
In this report, we will describe how we have developed this application, from which technologies used to how we solved the challenges and issues faced during development.