Hvordan opplever et utvalg ungdomsskolelærere muligheter og begrensninger koblet til digitalt praktisk arbeid i kjemi?
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | ||
dc.date.accessioned | 2023-07-11T17:32:23Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T17:32:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:80060232:38286299 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3078171 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Hvordan opplever et utvalg ungdomsskolelærere muligheter og begrensninger koblet til digitalt praktisk arbeid i kjemi? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for lærerutdanning [3950]