Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCasani, Emanuele
dc.contributor.authorVulchanova, Mila Dimitrova
dc.contributor.authorCardinaletti, Anna
dc.date.accessioned2023-02-02T07:59:39Z
dc.date.available2023-02-02T07:59:39Z
dc.date.created2022-03-27T15:08:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1664-1078
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3047862
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMorphosyntactic Skills Influence the Written Decoding Accuracy of Italian Children With and Without Developmental Dyslexiaen_US
dc.title.alternativeMorphosyntactic Skills Influence the Written Decoding Accuracy of Italian Children With and Without Developmental Dyslexiaen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.volume13en_US
dc.source.journalFrontiers in Psychologyen_US
dc.identifier.doi10.3389/fpsyg.2022.841638
dc.identifier.cristin2012798
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal