Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNeokleous, Georgios
dc.contributor.authorFølsvik, Jonathan
dc.date.accessioned2022-08-07T17:19:33Z
dc.date.available2022-08-07T17:19:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:110275169:37606739
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3010484
dc.description.abstractFøremålet til denne oppgåva er å utforske praksisar og perspektiv rundt bruken av førstespråk i engelskklasserommet i Norge. Sidan minoritetsspråklege elevar er ei stadig veksande befolkning i Norge ser denne studien på erfaringar og haldningar rundt bruken av andre språk enn norsk og engelsk i engelskklasserom i Norge, og ikkje eksklusivt berre norsk og engelsk. Gjennom to veker observasjon og intervju gjekk datainnsamlingsprossesen ut på å svare på følgjande forskingsspørsmål: a) Kva er lærarar og elevar sine haldningar til bruken av førstespråk i norske engelskklasserom?, b) Når og for kva føremål blir førstespråket brukt i undervisning?, c) Kor forberedt føler engelsklærarar seg til å bruke sitt eige og elevar sitt førstespråk for å optimalisere språklæring?. Den kvalitative analysen viste at engelsksentrert undervisning var føretrekt av både lærarane og elevane deira. Likevel var norsk trekt fram som eit hjelpande verktøy i språktileigninga. Resultata antyda at begge lærarane ikkje følte seg førebudd på å ta i bruk språk dei ikkje kunne sjølve, men anerkjende fordelane ein slik praksis hadde medført for minoritetsspråklege elevar. Oppgåva konkluderer med å argumentere for at å støtte undervisarar i å utvikle kompetanse og sjølvtillit til å jobbe målretta med språk i engelskklasserommet, anten om det skulle vere norsk, engelsk, eller kva som helst anna språk, bør vere eit viktig fokusområde for Utdanningsdirektoratet og lærarutdanningsinstitutt.
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to explore teacher and student practices and perspectives concerning the use of first language (L1) in the English as a Foreign Language (EFL) classroom. As minority language students are an increasingly growing population in Norway, the study examines experiences and attitudes regarding the inclusion of other languages than English and Norwegian in the EFL classroom. More specifically, with two weeks of observations and interviews, the data collection process sought to address the following research questions: a) What are EFL teachers’ and students’ attitudes towards the use of L1 in the Norwegian EFL classroom?, b) When and for what purposes is the L1 used during teaching?, c) How prepared do EFL teachers feel about using their own and their students’ L1 to optimize language learning? The qualitative analysis revealed that English-dominant teaching was idealized by the teachers and their students. However, Norwegian was reported as a helpful tool in language acquisition. Conclusively, the results indicated that the two teachers did not feel comfortable incorporating languages they lacked proficiency in but recognized the benefits such practice would entail for minority students. The thesis concludes by arguing that supporting educators in developing the competence and confidence in working purposefully with languages in the EFL classroom, whether it be Norwegian, English, or any other languages spoken in Norwegian schools, should be an important area of focus for the Norwegian Directorate for Education and Training and teacher education programs.
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleTeacher and Student Attitudes Towards L1 Use in the Norwegian EFL Classroom
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel