Show simple item record

dc.contributor.authorAglen, Bjørg
dc.date.accessioned2022-06-17T07:22:05Z
dc.date.available2022-06-17T07:22:05Z
dc.date.created2022-06-16T15:16:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2999188
dc.description.abstractProsjektet «Tverrprofesjonelle veilederteam og kvalitet i praktiske studier i sykehjem i forbindelse med utdanning av helsepersonell» omfatter implementering av en intervensjon for å bedre rekruttering, stabilitet, trivsel og kompetanse blant veiledere for studenter og lærlinger i sykehjem. Formålet er å bedre læringsmiljøet og heve kvaliteten i praktiske studier. Intervensjonen hadde også som mål å gi studenter, lærlinger, veiledere og lærere erfaring med tverrprofesjonell samhandling og erfaring med alternative/komplementære samhandlingsformer mellom lærere ved utdanningene og praksisveilederne. Å implementere betyr å gjennomføre aktiviteter som gjør at intervensjonen blir tatt i bruk av hele organisasjonen slik som planlagt og på en slik måte av intervensjonen blir en del av de daglige aktivitetene ved sykehjemmene (de bli institusjonaliserte).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.titleTverrprofesjonelle veilederteam og kvalitet i praktiske studier i sykehjem i forbindelse med utdanning av helsepersonellen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber61en_US
dc.identifier.cristin2032565
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record