Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFauskevåg, Odin
dc.date.accessioned2022-03-09T11:36:53Z
dc.date.available2022-03-09T11:36:53Z
dc.date.created2021-07-06T09:14:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn9788245035476
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2983986
dc.description.abstractOm verda eigentleg går framover, er eit omstridt spørsmål. Men at vi gjer tekniske og teknologiske framsteg, er det ingen tvil om. I dag er dét særleg tydeleg når det gjeld digital teknologi som internett, mobiltelefonar og kunstig intelligens. Eit sentralt pedagogisk spørsmål er om slike tekniske framsteg kan utnyttast pedagogisk. Vil ny teknologi og teknikk bidra til betre opplæring og oppseding? I dette kapittelet skal vi forsøke å kaste lys over rolla teknikk og teknologi kan eller bør spele i pedagogisk verksemd. Grunnspørsmålet vi skal forsøke å svare på, er: Kva er teknikken si pedagogiske grense? Vi skal forsøke å få fram korleis det menneskelege subjektet qua subjekt utgjer ei slik grense: Teknikk og teknologi kan utvikle pedagogikken på mange måtar, men pedagogikken har også nokre irredusible menneskelege eller subjektive dimensjonar som teknikk og teknologi vanskeleg kan erstatte.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.relation.ispartofGrunnspørsmål i pedagogikken
dc.titleKva er teknikken si pedagogiske grense?en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThis version of the chapter will not be available due to copyright restrictions by Fagbokforlageten_US
dc.source.pagenumber95-116en_US
dc.identifier.cristin1920410
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel