• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analysing Teacher Learning in Online Networks: An Outline for Methodological Decision-Making

Kelly, Nick; Curwood, Jen Scott; Thompson, Kate; Reimann, Peter; Røkenes, Fredrik Mørk
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Kelly (Låst)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2979466
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for lærerutdanning [2014]
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [26628]
Originalversjon
Computer-Supported Collaborative Learning Conference. 2021, 35-42.  
Sammendrag
This paper contributes an outline to guide methodological decision making in analysing teacher learning in online networks, with a view towards research that produces actionable knowledge. It suggests that key decisions must be made in areas of research questions, units of analysis and observation, frameworks for analysis, data sources and methods of analysis, and reporting of context. It provides a concise example of decision making in the analysis of an online network of secondary design teachers in Australia.
Utgiver
International Society of the Learning Sciences,
Tidsskrift
Computer-Supported Collaborative Learning Conference
Opphavsrett
This article will not be available due to copyright restrictions by International Society of the Learning Sciences,

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit