Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStrøm, Håkon
dc.contributor.authorNordsven, Thomas Mork
dc.contributor.authorSvendsen, Tore
dc.date.accessioned2015-08-06T09:56:23Z
dc.date.available2015-08-06T09:56:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/295157
dc.description.abstractNORSK: Vårt prosjekt gikk ut på å utvikle en ny nettbutikk for Kunstplaneten.no. Kunstplaneten ønsket at vi skulle legge mest vekt på kundevennlighet og at nettbutikken skulle være tilgjenglig på alle enheter. Ved å lese denne rapporten vil du få et innblikk i ulike analyser og metoder vi har benyttet oss av for å komme frem til det endelige resultatet. Vi har blant annet benyttet oss av Gestalt prinsippene, universell utforming, Nielsens heuristikker, markedsføring og brukertesting.nb_NO
dc.description.abstractENGLISH: Our project was to develop a new online store for Kunstplaneten.no. Kunstplaneten wanted us to focus mainly on userfriendliness and to make the store available on all devices. By reading this report you will get an insight into our analysis and the methods used to accomplish our final result. We have used among others The Gestalt principles, universal design, Nielsen heuristics, marketing and usertesting.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectnettbutikknb_NO
dc.subjectuniversell utformingnb_NO
dc.subjectbrukeropplevelsenb_NO
dc.subjectmarkedsføringsstrateginb_NO
dc.titleNettbutikk for Kunstplaneten.nonb_NO
dc.title.alternativeOnline store for Kunstplaneten.nonb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420::Communication and distributed systems: 423nb_NO
dc.source.pagenumber112nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel