Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKowalewska, Magdalena
dc.date.accessioned2015-08-06T09:38:36Z
dc.date.available2015-08-06T09:38:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/295151
dc.description.abstractYouTube er i dag verdens største nettsted for opplastning, visning og deling av videoer. De som publiserer innhold på YouTube i dag, kalles youtubere. Innhold på YouTube gir mange muligheter for å tjene penger. Kombinasjon av sosiale medier, innhold og viral spredning gir alternativer til å samarbeide med eksterne aktører. Denne rapporten kartlegger to case og hvordan de har utviklet sin forretningsmodell omkring aktiviteter på YouTubenb_NO
dc.description.abstractYouTube is currently world’s largest website for uploading, viewing and sharing videos. Those who publish content on YouTube are today called youtubers. Content on YouTube offers many opportunities to earn money. The combination of social media, content and viral spread provides options to collaborate with external parties. This report identifies two cases and how they developed their business model canvas around activities on YouTube.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectforretningsmodellnb_NO
dc.subjectsosiale mediernb_NO
dc.subjectYouTubenb_NO
dc.titleForretningsmodell for youtuberenb_NO
dc.title.alternativeThe business model canvas for youtuber’snb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213nb_NO
dc.source.pagenumber97nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel