"Det er jo en risiko hvis elevene ikke opplever mestring, tenker jeg..." - En kvalitativ intervjustudie av fire læreres erfaringer knyttet til å fremme en resilient utvikling hos elever med lese- og skrivevansker
dc.contributor.author | Bjørn-Hansen, Solveig Sofie | |
dc.date.accessioned | 2015-07-01T13:36:41Z | |
dc.date.available | 2015-07-01T13:36:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/286241 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | "Det er jo en risiko hvis elevene ikke opplever mestring, tenker jeg..." - En kvalitativ intervjustudie av fire læreres erfaringer knyttet til å fremme en resilient utvikling hos elever med lese- og skrivevansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200 | nb_NO |