Hva opplever tre erfarne barneskolelærere som viktig i møte med elever som viser reaktiv aggresjon? - En kvalitativ studie om tre læreres opplevelser av elever som viser reaktiv aggresjon
dc.contributor.author | Strangstad, Karianne | |
dc.contributor.author | Bye, Julie | |
dc.date.accessioned | 2015-03-26T09:58:41Z | |
dc.date.available | 2015-03-26T09:58:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280246 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | Hva opplever tre erfarne barneskolelærere som viktig i møte med elever som viser reaktiv aggresjon? - En kvalitativ studie om tre læreres opplevelser av elever som viser reaktiv aggresjon | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200 | nb_NO |