Show simple item record

dc.contributor.authorSundelin, Frantz Daniel
dc.date.accessioned2015-03-06T10:19:01Z
dc.date.available2015-03-06T10:19:01Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/278608
dc.description.abstractEtter en kraftig økning innenfor kjøp og outsourcing av FM-tjenester i Norge har flere bedrifter vært gjennom valg av strategier og har kjørt egne prosesser i egen organisasjon før kjøp av disse tjenestene. Problemstillingen i oppgaven tar for seg de strategiske valg og prosesser som kjøper av FM-tjenesten gjennomfører for å, enten outsource eller omorganisere egen avdeling til nytt kjøp av FM-tjenester. Gjennom intervjuene skal jeg kartlegge de strategier og prosesser og vurdere hvorvidt disse har lyktes i sine forsøk på å oppnå sine mål før prosessene starter og hvilke tiltak de iverksetter overfor egen organisasjon.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.titleStrategi og prosess, før kjøp av FM-tjenesternb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record