Show simple item record

dc.contributor.advisorJølle, Lennart
dc.contributor.authorSjøvik, Haakon
dc.date.accessioned2021-09-28T17:51:14Z
dc.date.available2021-09-28T17:51:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:76519029:15427751
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2785113
dc.description.abstractDette masterprosjektet analyserer korleis ei gruppe på fem norsklærarar på same ungdomsskule vurderer elevtekstar i fellesskap. Prosjektet blei starta etter ei eigen vurderingserfaring med vurderingsskjema og vurderingskriterier. Prosjektet har ei sosiokulturell tilnærming til vurdering, og nyttar i stor grad samtaleteori for å grunngje prosjektet og belyse funna frå analysen. Metoden er det ein kan kalle ein gruppevurderingssamtale med høgttenking, der hensikta er å lokke fram den tause vurderingskunnskapen hjå lærarane. Samtalen er transkribert og analysert i lys av relevant teori. Fokuset er på både innhaldet og samtaleforma, for å sjå korleis lærarane saman vurderer tekst, og kva dei legg vekt på i vurderingsprosessen. Eit av hovudfunna er at lærarane tek i bruk ein internalisert vurderingsskala i arbeidet. Fyrsteinntrykket er såleis vekta i stor grad. Dette samsvarar òg med funnet som viser at lærarane nyttar ein pseudo-analytisk vurderingsstrategi, som ligg nærare opp til holistisk enn analytisk vurdering. Drøftinga viser noko samsvar med funna frå blant anna Normprosjektet, og viser at lærarane som gruppa delvis kan beskrivast som eit tolkingsfellesskap.
dc.description.abstractThis master thesis analyses how a group of five teachers of Norwegian at the same school assesses student texts together. The project started after an own rater experience with rater schemes and rater criteria. The project has a sociocultural approach to assessment and uses a large scale of theory of conversation to give grounds for the project and put a light on the findings from the analysis. The method used is what we can call a group rating conversation with think aloud-protocols, where the aim to get the teachers tacit knowledge more attainable. The focus is both on the content and the form of the conversation, to look at how they emphazises. The results show that they partly can be seen as a community of practice in regards of assessment and that it also corresponds partly with the startup conversations of the Normprosjektet.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleDet skal eigentleg vere på plass!
dc.typeMaster thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record