«Hvordan kan bøkene Jeg er døden + Jeg er livet og Brødrene Løvehjerte åpne for eksistensielle samtaler om døden i religionsundervisningen?»
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | ||
dc.date.accessioned | 2021-09-28T17:47:31Z | |
dc.date.available | 2021-09-28T17:47:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:68775079:23508877 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2784908 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | «Hvordan kan bøkene Jeg er døden + Jeg er livet og Brødrene Løvehjerte åpne for eksistensielle samtaler om døden i religionsundervisningen?» | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3403]