Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorChiriac, Eva Hammer
dc.contributor.authorSjøvold, Endre
dc.contributor.authorHjelm, Alexandra Björnstjerna
dc.date.accessioned2021-09-23T06:44:33Z
dc.date.available2021-09-23T06:44:33Z
dc.date.created2021-07-30T11:38:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1741-7015
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2780616
dc.language.isoengen_US
dc.publisherBMCen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleThe effect of group-dynamics, collaboration and tutor style on the perception of profession-based stereotypes: a quasiexperimental pre- post-design on interdisciplinary tutorial groupsen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.journalBMC Medicineen_US
dc.identifier.doi10.1186/s12909-021-02814-5
dc.identifier.cristin1923135
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal