Show simple item record

dc.contributor.advisorBruun, Ellen Foyn
dc.contributor.authorMalonæs, Martine Solberg
dc.date.accessioned2021-09-14T16:13:02Z
dc.date.available2021-09-14T16:13:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:76650625:47409112
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2776615
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven handler om det trygge rommet. Jeg har brukt min erfaring fra faget DRA2002 prosjekteater for ungdom. Videre har jeg brukt teori fra dramaterapi for å analysere egen praksis fra et nytt teoretisk perspektiv og drøfte hvordan man som dramapedagog kan bruke dramaterapeutiske metoder for å skape et trygt rom. Målet med oppgaven er å dele min erfaring som leder for drama og teater arbeid med ungdom og argumentere for hvorfor det er lønnsomt for dramapedagoger å bruke dramaterapeutiske metoder i sitt arbeid med drama og teater for ungdom.
dc.description.abstractThis bachelor`s theisis is about "the safe space". I have based my work on my experience from the subject DRA2002 project theatre for young people. I have used theori from dramatherapy to analyse my exeprience in a new light, and discuss how dramapedagogues can use dramatherapeutic methods to create a safe space. The purpose of this theisis is to share my experience with drama and theatrework with youths and argue why dramapedagogues should use dramatherapeutic methodes in there work with drama and theatre for youths.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleDet trygge rommet
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record