Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorØstgaard, Sven
dc.contributor.authorMæland, Jonas
dc.date.accessioned2021-09-14T16:13:00Z
dc.date.available2021-09-14T16:13:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:76749986:35168880
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2776613
dc.description.abstractDenne oppgåva ser på trendar i sovjetisk filmhistorie for så å dele opp årslaupet mellom 1956 og 1991 inn i tre periodar rundt tre statsoverhovud. Oppgåva nyttar trekk frå diskursanalytisk praksis for å skrive ei analyse av avgrensingane av kulturpolitiske diskursar som filmskaparar som arbeida med krigsfilm møtte på i forskjellege periodar, samt korleis dei eventuelt omgjekk sensur for å framleis kunne skape verk med undergravande tematisk innhald. Spelefilmen Trial on the Road frå 1971 (utgitt 1986) er hovudfokuset for oppgåva, samt den rørar med andre filmar om den sovjetiske partisanrørsla ved austfronten som Gå og se! (1985), Ivans barndom (1962) og Oppstigningen (1977). Målet for oppgåva er å greie ut om kvar ein filmskapar som Aleksej German møtte på motstand frå den akseptable diskursen i samtida si, og kva dei diskursive trendane filmskaparar måtte førehalde seg til som heilheit i praksis tydde på forskjellege tidspunkt i sovjetisk filmhistorie.
dc.description.abstractThis thesis looks at trends throughout Soviet film-history by dividing the years between 1956 and 1991 into three periods around three different heads of state. Using traits from discourse analysis, the work looks at what cultural-political discourse was apparent in differing periods so as to find how filmmakers in the different periods could defy censorship to make works with subversive thematical content. The film, Trial on the Road from 1971 and released in 1986, is the thesis' main focus, although it also touches at more films about the Soviet partisan activity at the eastern front such as: Come and See (1985), Ivan's Childhood (1962) and Ascent (1977). The assignment aims at explaining what resistance filmmakers like Aleksei Gherman met when clashing with the borders of acceptable discourse, and what the trends in filmmaking as a whole were during different periods of soviet history.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleAuteur, sensur, German, partisan: ein diskursanalytisk tilnærming til sensur av krigsfilm i forskjellege periodar av Sovjetunionens historie.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel