Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFedorchak, Vikyoriya
dc.contributor.authorBøhler, Astrid
dc.date.accessioned2021-09-13T16:05:24Z
dc.date.available2021-09-13T16:05:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifierno.ntnu:inspera:59783522:15406185
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2775615
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractEU-debatten i Norge har lenge vært farget av tilstedeværelsen til to viktige interessegrupper, men selv om disse stiller like i debatten, er de ikke like når det kommer til støtte fra folket. Målet med denne oppgaven er å utforske hvorfor denne forskjellen er der ved å se på gruppenes synlighet online; hvordan de kommuniserer med følgere, hvordan de promoterer seg seg, og hvordan de bruker sosiale medier for å etablere seg og sin merkevære hos det norske folket.
dc.description.abstractThe EU debate in Norway has long been coloured by the presence of two promintent interest organizations, though while equals in the debate, they are not equal in terms of support from the Norwegian people. the aim of this thesis is to explore why this is by focusing on their visibility in the online sphere; how they communicate with their followers, how they promote themselves, and how they use social media to establish their brand within the minds of the Norwegian people.
dc.language
dc.publisherNTNU
dc.titleMore than ghosts of an old debate? Comparing Nei til EU and Europabevegelsen's online presence
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel